Monday, May 19, 2008

cameron highland

A nice trip to Cameron Highland after final exam semester 3.tolong percaya ini merupakan kali pertama aku menjejakkan kaki ke sana sepanjang umur hidup aku.antara faktornya ialah aku tidak suka mengikuti rombongan sekolah aku dulu di perak untuk pergi melawat tempat-tempat seperti ini. hehehe

10 Mei - 12 Mei..
kuala woh (mandi air terun-serius lama gila tak mandi air terjun)

team_cameron03edited

puncak arabella..

team_cameron14

ladang strawberi (petik buah sendiri,sedap makan dengan coklat, madu atau whip)
team_cameron20

puncak cameron highland..

team_cameron41

kea farm (membeli-belah sayuran)

team_cameron08

kilang dan ladang teh boh (naik sampai puncak ladang dengan jalan kaki dari kilang dia,penat gila dan membeli-belah teh-teh)

team_cameron33

4 comments:

Nur said...

wah wah wah wah sakan! pi cameron bukan nak bising-bising kat aku! citt! weh kasi letak pics byk2 doh! :P

k said...

tu gambor nombor satu tuh.. control perut nampak...

dayat said...

to moses.perut aku mmg cmtu la ade 4 ketul.x mcm perut ang.haha jgn mara.
to nur.klik jer kt gambo tu die direct ke flickr aku,

Anonymous said...

wei lu pegi dgn haikal ke? rare laa camni. ahaha! - abg bagus iskandar