Friday, September 5, 2008

rumusan minggu ini

aku nk buat rumusan minggu ini walaupun belum hujung minggu.

minggu ni dah 3 buah laptop compaq ku hantar ke waranti.dua masalah mainboard, satu masalah hard disk.mengikut info2 yang aku dpt, compaq sekarang memang banyak masalah terutama processor AMD.apa dah jadi dengan compaq ni?nak lawan harga pun agak2 la jangan sampai kualiti tergadai.kapitalis sungguh.kepada user, hati2.bukan tak boleh beli compaq, sebab bagi aku masalah ini berlaku semua atas nasib baik anda dan cara penggunaan anda.

sebenarnya aku cuti seminggu.cuti pertengahan semester.jadi aku pun masuk kerja data entry di damansara.kerja ni dah lama aku buat.sejak 2 tahun lpas.ade masa lapang dan perlukan wang lebih aku pergi kerja.lumayan juga gajinya.boleh buat beli baju raya.kerja mula tengah hari sampai habis dalam petang pukul 7 macam tu.perjalanan pulang memang sialla tambah2 sekarang ni asyik hujan dan bulan ramadan petang2 orang dah lapar tak sabar nak balik buka.petang tadi sesak gila area jalan istana.ada kemalangan.hati2 la.anda mungkin penyebab beribu2 orang tak sempat berbuka di rumah bersama orang tersayang.

motor kapcai aku sudah berusia 10 tahun.uzur serba serbi.horn pun tak ada.so mana2 pengguna jalan raya yang kurang ajar atau melakukan kecuaian dengan segera akan
mendapat horn jari tengah aku dan kata2 nista berupa nasihat dari aku.oleh itu, berhati-hatilah!

5 comments:

Nur said...

bulan pose tak baik tunjuk jari tengah or mengeluarkan kata-kata 'nasihat' terlampau banyak! *lari lari lari* :P

Anonymous said...

compaq made in china..standard a kut tuh..hahah..

Incik angkasa said...

kalau aku nak bli hp pavillion ok ker wahai pakar komputer..?

dayat said...

hp sgt ok.aku sendiri pakai hp!

Anonymous said...

apa tak update ni dude.
weh ko x pi iftar 7gen ka?