Friday, August 1, 2008

geeky.

baru ini aku diberitahu kawan ku tentang virus suruh solat.virus ini akan popup bila masuk waktu solat.haha agak menarik cara berdakwah sekarang.mungkin manusia sekarang makin degil maka cara berdakwah terpaksa ditukar kepada lebih hardcore dengan menyebarkan virus suruh solat.

sekarang tiba2 kembali sibuk membaiki komputer dan laptop pelanggan2 aku..kebanyakkan dari jenama ACER..nasib baik dalam warranty lagi..hurm..jangan la beli ACER, tapi kalo beli bagus juga boleh menguntungkan aku baiki laptop ACER anda semua.hahaha
seingat aku, aku baru tiga kali baiki laptop bukan dari ACER, compaq 2, dell 1.
jadi, kepada sesiapa nak baiki laptop atau komputer dengan harga yang sangat murah, plz do not hesitate to contact me ok.saya juga menerima tempahan set up network untuk rumah atau pejabat anda! cable atau wireless.

semester ini aku ada ambil subjek berkaitan pengaturcaraan.erm...agak bosan.tapi aku nak cuba belajar betul2 supaya dapat diaplikasikan.berita buruk semester ini database boleh transfer credit pula...shit, aku da ambil sem lepas.rugi!sudahlah rakan ku buat onar dengan ku, pensyarah bagi aku c+.wtf...perangai macam budak sekolah..tak habis2 dengan sifat membodek,mengampu..bakal2 penerima rasuah dan perosak bangsa bila bekerja nanti.

persoalannya, adakah aku geek? akan kita bincangkan di artikel akan datang..

2 comments:

k said...

Aku da setahun pakai ACER 5920. Takde masalah. Mungkin kerana harga ACER murah, maka orang banyak orang melayu beli. Dan orang Melayu ini, ingat semua laptop dicipta serupa. Umpama membeli Kancil, tapi harap perforamance dan durability macam Honda Civic... begitulah juga laptop. Beli ACER, jangan anggap nak setahan Toshiba.

dayat said...

btol kate moses tu.
tau nk murah dgn free jer..
same la ble mintak aku servis, kene cas tu ialah labour cas aku.xkn la aku nk cas seploh ringgit jer kot.
aku byr yuran mengaji satu sem 5000 lebey wei!