Sunday, November 9, 2008

kerja.tugas.tanggungjawab.i got fucked recently.

aku baru balik dari menara maybank jam 12 tgh mlm td.aku ada kerja cabling network computer.letih.buat satu department.nak buat macam mana, kena cari duit poket sendiri.aku anggap ini tanggungjawab aku sebagai anak yang sudah menginjak umur 20-an.malu siot minta duit kt mak bapak, since mak bapak aku pun tak hulur duit, jadi aku segan.kalau diorg hulur aku sambar jer! hehe

pagi tadi baru lepas exam paper network security.damn! 2 soalan kantoi.malam tadi berYM dengan moses tentang soalan hari ini, aku bergurau senang jer, soalan dia nanti what is virus, what is worm dan bla bla bla...pagi tadi memang keluar!tapi satu jer la soalan mudah.haha.2 soalan yang tak dapat dijawap dengan cemerlang berkenaan firewall dan IPSec.aku baca secara general saja, tak detail.soalan lebih kurang begini, what is advantage of stateful packet filtering.draw the diagram to support your answer. jawapan dia ini sahaja combines the best of packet filtering and proxy server technologies.tapi aku goreng mengarut. :)

tentang IPSec, IPSec is a framework of open standards that provides data confidentiality, data integrity and data authentication between participating peer at the IP layer. These are the protocols / standards that support the IPSec related protocols :

IPSec (AH, ESP)
IKE
DES
3DES
DH

RSA
MD5
SHA
CAs
ISAKMP -> Protocol that support the IPSec.
ada diagam dia, tapi aku malas nak tepek kat sini.sape nak emel aku.

Paper ini xpe lagi, aku yakin boleh skor.tapi paper network operating system(linux) i got fucked.i didn't get enough cheat code.some girls yang hot dapat cheat code dari lecturer and of cos diorg akan skor.damn u! diskriminasi gender.

seminggu sebelum final exam, aku accident di jalan raja muda musa dekat HKL.pukul 9 pagi.salah kereta belok kanan tak bagi signal.aku luka sikit, motor aku rosak sikit.aku setle situ sahaja setelah menerima maki hamun aku dan jari tengah aku beberapa kali, aku blah.sebab dah lambat ke kelas linux.sampai sahaja UniKL, jumpa classmate and they told me class cancel.fuck!!!! i'm struggling going to your class, taruh nyawa di hujung tanduk and then suka hati opah lu cancel class.any reason of cancellation are not acceptable.dah la fail kan aku dulu.FYI, aku repeat paper ni.sebab aku benci masuk klas dia.kene bodek baru leh skor.fuck UniKL. Universiti Kebodekan Lebih.and now bila dah exam ada pulak tips2@cheat code.aku tengok nota2 diorang lepas exam memang sebijik apa yang keluar dalam soalan.sigh~~!!

same things goes last2 sem n during my diploma.dah banyak kali kena! somebody masuk exam database bawa kalkulator.gila apa database wat kira2.because they got real question.dah tau ada calculation.soalan bocor.aku dengan kawan2 lain tak bawa kalkulator.shit gila! abes paper siap bangga bagitahu yang lain aku boleh buat sebab dapat soalan last2 sem.sebenarnya dia terlepas cakap n then dia cover camne aku pun dah x igt.fucking gila! tapi kalau aku bawa kalkulator pun bukan aku boleh buat.haha tapi at least be fair la..nak bagi soalan bocor bagi semua orang.yang dapat soalan tu pun jangan makan sorang celaka!

i got one paper more to go.paper ni pun lecturer yang makan bodek.emo boleh tahan.susah betol la study kt universiti orang melayu ni.aku pun sedar aku ni bukan baik dan rajin sangat, tapi aku bukan pembodek! and aku fuck lecturer yang makan bodek! tak berkat duit gaji anda.mereka2 ini kalau memegang jawatan dalam kerajaan bakal penerima dan pemberi rasuah.lagi 2 tahun nak abes di UniKL ini.tak sabar! damn!

2 comments:

Anonymous said...

haha! main gila lagi ber ym malam nak exam. menggagau ko nak jawab. linux susah ke bro?

ko install kan ubuntu 8.10 dalam acer aku boleh? tapi nak dual boot. xmo buang vista. ada buleh ka?

kata kita ni org melayu, calar a keter lecturer ko tuh. haha.

dayat said...

aku blaja red hat,sng jer.xyh masuk klas die blaja sendiri pn leh hustler.haha
dual boot utk vista ni aku x pnh try.tatau leh ke x.kene tanye lebai google atau haji wiki.hehe
malas ar.aku seorg gentleman.haha
salah aku gak x pegi membodek...hahahahahahaha fuck!