Wednesday, April 30, 2008

Harmonic May Rockestra








wah...ada Butterfingers, Couple, Muck..etc... ada di antara band yang perform ini gua sudah layan sejak sekolah menengah lagi...
oleh itu..diharapkan gua dapat pergi menggantikan rock the world yang sudah ditamatkan perkhidmatannya. :(
gua sebenarnya dah lama tidak berkunjung ke gig-gig yang dianjurkan oleh penggiat seni tempatan bawah tanah disebabkan oleh gua rasa gua sudah cukup puas berkelana di arena gig ini.selain gua rasa kekurangan wang.cukuplah sekadar memerhatikan gelagat 'newcomer' ataupun 'oldtimer'.gua hanya layan lagu-lagu indipendent ini di winamp ataupun nokia express music 5610 gua sahaja.oleh itu gua kira qada' semua gig-gig itu dengan rock the world di hujung tahun.malangnya, ura-ura mengatakan rock the world sudah dijual.tidak dapat dipastikan kesahihannya.

maka dengan itu, gua ingat ingin pergi menyaksikan gig ini.terdapat beberapa sebab selain tiada lagi rock the world iaitu butterfingers bakal release album baru dan single buttergfingers pun gua dah muat turun. :) selain itu, gua mahu lepaskan tekanan final exam semester ini yang bakal berakhir 8 May. :)

berkenaan flyers soilwork pula, saja gua post untuk tatapan umum.lagu dia boleh tahan juga seperti No More Angels dan Distortion Sleep.jumpa anda di sana!

No comments: